»Tudi danes živimo v času, ko se družba na novo preoblikuje. Kakšna bo?«
»Živimo v času individualizma in različnih kriz, kot so bile lanske poplave. Živimo tudi v času velikih družbenih sprememb, ko številni sistemi, ki so v preteklosti skrbeli za družbo blaginje, odpovedujejo.«
»Obstajajo politični, gospodarski, družbeni, kulturološki razlogi, zakaj je beseda 'južnjak' v Sloveniji dobila slabšalni prizvok. Po mojem mnenju je že čas, da se to spremeni.«
»Tradicionalni marketing je pomenil 4 kampanje na leto, v vsakem letnem času eno, sedaj pa moramo aktualne objave za družbena omrežja in spletne oglaševalske kampanje ustvarjati vsak dan. Hrček zmeraj teče v krogu in se ne ustavi.«
»Če so se v preteklosti umetniki pogosteje združevali na podlagi osebnostnih stikov, prijateljstva, partnerstva in presečnih likovno-vizualnih praks, se v zadnjem času povezovanje uresničuje še na podlagi neugodnih družbeno-ekonomskih situacij, gentrifikacije in nedostopnosti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju